Fullt upp

Jag har ju, som ni säkert förstått haft fullt upp även idag... Vi gick upp 8 och åt frukost och gjorde massa annat man brukar göra på morgonen. Sen åkte vi till kate dom, där blev vi kvar nästan hela dagen. Vi fastnade i ett pussel, haha! Jag hade iaf riktigt kul. :) sen kom karro förbi ett tag, och det var riktigt länge sen! Sen var det dags för matlagning, innan joel åkte till jobbet och jag gav mej ut på promenad med nize och barnvagnarna. Lexi var dessutom hur söt som helst, en riktigt liten snygging! :) nu sover leon som en stock och jag ska kolla på film. Imorgon kommer jag att lägga in fler och roligare inlägg. Missa inte bilderna direkt från råsunda och premiär matchen! :) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0