Hej.

det här är vår fina choklad pannacotta med ahlgrens bilar sås... Och angående inlägget om trouble så ber jag er att inte blanda in min mamma roll i det här, då ingenting av det här har något med den att göra! Och dessutom så tror jag inte ens att personen i fråga känner mej, och borde inte yttra sej överhuvudtaget... Och om ni läser mitt inlägg en gång till så har jag förklarat där att jag gjort en anmälan som lades ner. Angående mitt ägarskap så står jag som ägare på trouble, men det papperet har någon gjort sej av med, och på jordbruksverket fick jag inte stå som registrerad ägare innan jag fyllt 18. Och att sitta och kalla mej för en omogen snorunge pga att jag kallat någon för idiot är väl då minst lika omoget! Mer tänker inte jag säga om det här!

Kommentarer
Postat av: fraajs-blivande mamma♥

Fortsätt kämpa ! du kommer vinna tillbaka honom tillslut .

2010-03-17 @ 22:39:12
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

vad är det för ip.nr?

2010-03-20 @ 19:36:48
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0