Ingen rubrik.

Jag ser att väldigt många engagerar sej i min kamp om att få trouble tillbaka, både på gott och på ont... Men jag ber er snälla, att läsa de inlägg jag tidigare skrivit och förklat allt, jag orkar inte sitta och upprepa och förklara allt på nytt, gång på gång. För sista gången: jag har gjort en anmälan, jag har mitt köpavtal, polisen har pratat med henne jag köpte trouble av, jag och kim hade trouble gemensamt även om det var jag som köpte honom och betalade honom, men det betyder inte att någon annan har rätt till min hund nu. Vad har jag glömt? Ni får själva läsa de tidigare inläggen så har ni allt där. Jag förstår dock om det kan vara svårt att uppfatta allt, då jag skrivit från mobilen och dessutom vart riktigt arg och frustrerad... Jag ser ingen rättighet i att smutskasta mej för att jag gör allt jag kan för att få min hund tillbaka, och försöker vara den bästa mamman jag kan till leon, även om det ibland är riktigt tufft på egen hand, och när jag mår dåligt av många olika orsaker. Och jag är faktiskt inte mer än människa jag heller...

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

jag är en av dom som du inte känner, men jag "stöttar" dig i alla fall om man kan säga så.. för som du säger du är ensamstående och jag kan inte alls tänka mig hur det skulle vara och jag hoppas jag och min sambo kommer hålla ihop! du är så duktig tycker jag som orkar även fast du får så mkt fula och elaka kommentarer. fortsätt kämpa, det är som sagt DIN hund ingen annans! bamsekram till dig och leon!!

2010-03-22 @ 08:22:30
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: sanna

hej vännen om jag kan kalla dig så =) har bara sett å hejat på dig på köpis.. men klart du ska ha tbx troubel ingen tvekan... å jag vill bara säga att du gör ett underbart jobb med leon.. jag vet att det är tufft att va ensam med en liten men ni 2 kan gå igenom eld å vatten ihop =) finns som stöd om jag nångång behövs



kram på er båda

2010-03-24 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0