På jobbet.

så här fint är det här nu, och jag hinner inte med något långt inlägg eftersom att jag snart ska upp och duka av lite... Angående den anonyma kommentaren om trouble, så är det inte jag som beter mej som en snor unge, rätt ska vara rätt. Och kims sista önskan är det väl ingen som vet något om, ingen visste ju att det här skulle hända! Och jag älskade kim otroligt mycket, men det hör inte hit, eftersom att det är min hund! Om du nu är så pass mogen och begåvad borde du kunna stå för vem du är och se till verkligheten. Är det någon som utsatts för förtal här så är det jag, och ingen annan! Och du som undrade vad jag jobbar med har ju ditt svar här: jag serverar. :)

Kommentarer
Postat av: blondstar - mamma till max 090605

va fint de va :) är de där kristallen? :)

2010-03-18 @ 08:07:33
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0