På väg hem.

Då var den här dagen avklarad... Jag skulle verkligen vilja ha mer timmar eller något till ställe att jobba på. Någon som vet något ställe som behöver folk? Jag gör vad som helst nu, förutom telefon försäljning. Hur som helst så ska det bli skönt att få komma hem och vara med min lilla sjukling. Det känns så hemskt att inte vara hemma med honom när han är sjuk... Jag vet att barn blir sjuk ofta när de börjar på dagis och att det tar ett tag innan de bygger upp immunförsvaret, men det är inte något dagis virus det handlar om nu. Leon har knappt ätit mat någon mat alls de senaste veckorna, och ligger under i vikten. Han vägrar att äta och jag märker på honom att han har ont någonstans, så det borde finnas någonting man kan göra åt det. Jaja, nu ska jag snart hoppa av bussen och gå hem till min prins. Joel har redan åkt till jobbet så vi han inte ses mycket idag... Men på torsdag var jag ledig, så då hinner man ju umgås lite med honom också. :) jag hatar hans eftermiddags pass. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0