Sjuk.

när jag först vaknade vid 5 idag för att ta handt om en ledsen leon med värk i oronen så kände jag mej inte det minsta pigg. Jag hade ett dunkande huvud, feber och hals ont. Jag tog en alvedon och somnade om... Nästa gång jag vaknade var jag fortfarande inte riktigt pigg, men mycket bättre än tidigare, så jag busade med leon, lagade mat mm. Sen smällde det till må jag mådde hur dåligt som helst! Tvingade mej ut på promenad med mamma och leon. Vi tog en tripp till köpis för att handla lite och så. Leon fick de här fina pilot brillorna som jag tidigare letat efter utan resultat, och kika in vilken pudding han är! När jag väl kom hem var jag inte det minsta pigg, jag hade värk i hela kroppen och var helt svimmfärdig... Sen dess har jag legat på soffan med leon som också var rätt trött. Det var skönt att även leon inte orkade göra så mycket mer han heller... Hur som helst så misstänker jag scharlakans feber, men jag är inte säker än...

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha cool bild :)

2010-03-04 @ 23:40:19
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Jennifer Rinnström

Snygging där ;D

2010-03-06 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0