Skillnad på människor...

jag möttes av den här bilden när jag hämtade upp tvätten från tvätt stugan... När min vagn blev stulen så gick jag upp till gavle gårdarna för att jag tänkte att de kanske ville varna andra hyresgäster, men blev enligt mej väldigt otrevligt bemött. Jag fick minsann skylla mej själv mm, och det visste jag redan, men som sagt så ville jag varna andra i området då jag vet att det står barnvagnar i var och varannan uppgång här. Gavlegårdarna brydde sej iaf inte då... Men Antigen så tar dom skillnad på människor, eller så har de helt enkelt bara bättrat sej nu, för nu satt det minsann en Lapp på porten för att upplysa alla i huset om vad som hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0