Skrik och panik.

mitt internet på telefon la av för någon dag det också, därav min blogg torka. Men nu är det igång igen... Jag har hunnit med en del, jag har vart sjuk, besökt läkare 3 gånger tror jag. Jag håller tummarna på att det inte är magsår jag fått. För någon magsjuka tror jag faktiskt inte att det var... Nu är jag bättre, sitter på bussen till jobbet medans leon får vara hemma med moster och joel. Nu är han sjuk igen. Feber, snuva, hosta och inte nog med det så har han mot i kroppen. Nu har leon vart sjuk till och från i säkert 3 månader. På bvc säger dom att barn är sjuka och att det ska gå över, men nu börjar jag fundera. Något fel är det, och vad ska jag ta reda på... Jag är kan inte ens vara hemma med honom, jag måste ta vara på de lilla jobb jag får tag på... Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Sonia

Barn som går på dagis är sjuk mest hela tiden. När dom blir äldre så blir de mindre sjukdomar pga att dom fått bättre imunförsvar. Felix är sjuk ungefär varje vecka, han går tis-tor på dagis och är sjuk ungder helgerna. Så om man vill ha ett friskare barn så måste man skippa dagis tyvärr.

2010-03-02 @ 11:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0