Stressa.

nu är leon lämnad på dagis, maskinerna i tvättstugan är i full gång och jag sitter på bussen. Jag ska till kristallen innan jag jag ska hem och göra klart i tvättstugan och hinna städa innan bb ska hjälpa mej att hämta hem massa grejer efter mej och kim från kims pappa. Sen är det bara att åka till jobbet, jag börjar 4 idag och slutar väl inte förrän halv 1 i natt, så mamma ska ha leon. :) hur som helst så blir leon 15 månader nästa fredag, och han går fortfarande inte! Han går om han håller i sej i något och har tagit några steg utan också, men han är så feg. Men det börjar nog närma sej nu ändå tror jag. :)

Kommentarer
Postat av: sandra westlin

men snart gör han ! tränar med han varje dag jag haha

2010-03-17 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0