Trött.

jag är helt slut efter en hel dag utomhus. Leon fick sova i vagnen med sin feber, och vips som det var så hade febern gått ner. Så jag håller tummarna för att febern ska hålla sej borta nu, för imorgon väntar en till hel dag i backen. Jag vill återigen tacka för de stöttande kommentarer som fortsätter att ramla in, det värmer! Och fb gruppen växer rätt fort, tack vare emma och jenny. Det kanske kan bli något att slänga upp i ansiktet på snutarna som inte gjort det dom borde tidigare. Så återigen, ett stort tack till alla.

Kommentarer
Postat av: cattis

Hoppas ni har en underbar semester och får vila ut er ordentligt!! Och Emelie samla så mycket krafter du kan nu så ska vi ge järnet nästa vecka och ser till att eran älskade hund snart är med er igen!!

Ha det så skojj imorrn och jag håller tummarna för en feberfri Leon!

Kram!

2010-03-25 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0