Trouble.

Då var vi framme vid sanningens ögonblick... Det är tydligen helt okej att stjäla andras hundar. Jag får inte tillbaka min trouble, och förmodligen heller inte pengarna efter min pappa som jag köpte honom för. Pga att jag inte var 18 år och kunde stå som registrerad ägare på jordbruksverket när jag köpte honom, så går det tydligen inte att bevisa att det faktiskt är jag som köpt honom. Även fast att dom pratat med nattis som jag köpte honom av, och hon bekräftat hur det faktiskt var... Är inte det helt sjukt? Jag blir så jävla förbannad! Då var min dag förstörd...

Kommentarer
Postat av: tessan

Fy fan , och de värsta av allt är ju att "människan" som snott den inte har någon moral alls i kroppen...

Även en riktig idiot och en människa utan hjärna skulle lämnat tillbaka hunden till den riktiga ägaren och allra om man tänker på omstendigheterna.

Usch fy fan va vidrigt...

2010-03-17 @ 13:13:23
URL: http://theresehaglund.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jadu man vet inte vafan man ska säga... Han är iaf otroligt saknad, lill bäsen! :(

2010-03-17 @ 16:13:34
URL: http://lisaloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

rätta mig om jag har fel!!! om du nu tyckte om ditt ex så mycket som du säger borde du väl se till hans sista önskan om vart trouble skulle vara eller? han är nu hos en person som verkligen bryr sej om honom att stjäla kan jag inte kalla det!!! förmodligen är du och dina vänner antingen lågbegåvade eller omogna eftersom att niunder denne chock och sorg kan använda er av ett språk som bara en 14 åring skulle göra..att kränka och såra en människa i sorg som ni gör är varken männnskligt eller lagligt så tro det eller ej men det ända brott som begåtts i detta fall är förtal.. jag hoppas att du som mamma och vuxen människa kan ta ditt förnuft till fånga och tänka till lite innan du skriver nåot sådant här offentligt igen ....du skall ju vara en förebild för ditt barn inte bete som en omogen snorunge utan ordförråd!!!!!!!

2010-03-17 @ 17:42:04
Postat av: Moa :)

Blir så fruktansvärt förbannad när jag läser detta ! Det är klart det är Emelies hund och att hon ska ha tillbaka honom , Trouble är en familjemedlem till Emelie och Leon och det är väl så fan klart att hon vill ha tillbaka honom ! Emelie har köpt Trouble för sina pengar och då ska den vara hos Emelie och ingen annan som inte ens har något med hunden att göra egenligen !

Och vadå att Emelie är omogen och ska vara en förbild åt sitt barn ? Det har väl ingeting med det här och göra ? Emelie är den starkaste människan och underbaraste mamma som jag har träffats !Så dra inte upp en massa om att vara en bra förbild åt sitt barn för det är hon redan ! Vem som helst skulle nog kämpa så mycket som Emelie spelar ingen roll om dom är 20 som Emelie eller 30 år äldre!Så en sak är klar iaf hon är inte ett dugg omogen, men den jag ser som omogen är du som sitter och kommenterar det här och inte ens kan stå för vem den/dom är utan är anonym ! Jag beundrar Emelie starkt att hon verkligen orkar med att kämpa för Trouble efter allt hon har fått gått igenom i alla sina dar ! Och sitt inte och kasta skit på Emelie och hennes kompisar för dom har inte gjort något fel dom stöttar Emelie och finns där för henne ! Jag är 100% på Emelies sida och tycker att hon har all rätt i det hon skriver !

Vi ska fortsätta kämpa Emelie ! <3

2010-03-17 @ 18:24:58
Postat av: Anonym

OJ blev ni upprörda över att jag skrev vad jag tycker detta är mina tankar och värderingar och jag anser att man inte skall sparka på den som redan ligger... och jo det finns bevis på vad kims sista önskan va men emelies ego verkar vara viktigare i detta fall... och om någon nu har stulit något som är emelies varför inte göra en anmälan på detta så får väl lagen säga vem som är den rätte ägaren...om ni som sitter här och skriver går in på sidan ang märkning/reg för hundar så märker även ni att det inte finns någon lag om åldersgräns på ägare... jag och andra sidan har stått som ägare på mi hund sen 16 års ålder.. om ni tycker att det är moget att bland annat säga att man står på någons sida eller kalla folk idiot till höger och vänster ,,,att bråka och såra när något sånt här tragiskt har skett då har man inte mycket till moral kvar i kroppen hur vore det att stötta ????

och enligt denne sida och enligt lag har jag rätt att vara anonym...har ingen lust att bli trakasserad påhoppad eller på andra sett känna mig kränkt av sådana djur som ni verkar vara... OCH ENLIGT MIN MENING TYCKER JAG ATT DEN DÄR EMELIE VERKAR VARA EN SKIT FÖREBILD FÖRSIN SON SOM SITTER OCH BETER SEJ SOM ETT JÄVLA DJUR MOT ANDRA MÄNNISKOR. SLUTA VARA SÅ JÄVLA BLINDA OCH BETE ER SOM VUXNA MÄNNISKOR ,,

2010-03-17 @ 19:35:21
Postat av: Anonym

HAR FULL FÖRSTÅELSE ATT MÄNNISKOR I CHOCK OCH SORG KAN KAN GÖRA UNDERLIGA SAKER...

MEN DETTA ÄR FÖÖÖÖÖÖR FAN OMÄNSKLIGT SKÄRP ER FÖR FAAAAAAAN

2010-03-17 @ 19:39:34
Postat av: fraajs-blivande mamma♥

Ta med hon du köpte hunden av och åk och hämta tillbaka honom? Rätt ska vara rätt .

Jag var inte 18 när jag köpte min Svea och hon är min enligt jordbruksverket..

Ge inte upp , du ska ha honom tillbaka om det är du som köpt honom - utan en massa krångel.

2010-03-17 @ 20:35:50
URL: http://fraajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan Emelie få tillbaka hunden när hunden står skriven på Sara?

Är det ingen som är medveten om att kim skrev över hunden på sara ett tag innan han försvan?

Så Sara är ägaren även om hon inte köpt hunden.

2010-03-17 @ 21:03:59
Postat av: Mimmie

Fortsätt kämpa Emelie! Och lägg all din energi på de människor och saker som förtjänar att få den, inte på sånt här skit. Du är grym!

2010-03-17 @ 22:31:05
URL: http://michaelaolovsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

förlåt. men jag måste bara yttra mig om det här.. Jag tycker trouble ska vara hos emelie och leon.

fattar inte att en människa kan ha kvar en hund med gott samvete och VETA innerst inne att det är fel. den som köpte hunden är väl ägare?? usch vad ledsen jag blir... men som sagt, synden kommer straffa sig själv. Du klarar det här emelie. ge aldrig upp

2010-03-17 @ 22:35:06
Postat av: Lina F

alltså fy fan va är de frågan om?? den där människan känner inte ens emelie så du kan inte säga ett skit!! om de är nån som ska växa upp så e väl de DU. Om du tycker att ememlie har betet sig dåligt du gör ju för fan samma sak själv nu i de du skriver.. du säger att man inta ska sparka på nån som redan ligger ner.. nää just de gör inte de då. nu har du sparkat på en som redan ligger ner.!! emelie har levt själv med Leon å han e en under bar kille, han inte haft en manlig förebild han har bara emelie.. jag tycker att du vem du nu är ska ta reda på lite mer fakta innan man vräker ur sig såna där saker om en person man inte ens känner. skulle ja tycka så där om en person som du gör då skulle ja säga de öga mot öga å ha lite mer ryggrad en dej. jag tycker de här e fegt och väldigt väldigt onödigt av dej. alla får tycka va man vill men man kan hålla de för sig själv eller uttryka sig på ett annat sätt. istället för att kasta skit på nån som gör sitt bästa för henne å sin underbara son...



Älskar dej emelie låt ite den här människa trycka ner dej du e en stark tjej=) puss

2010-03-17 @ 23:48:22
Postat av: Anonym

MEN SNÄLLA SMÅ TJEJER!!! NÄR NI BLIR VUXNA OCH HAR LITE MER VETT SÅ KOMMER NI MÅ SÅ JÄVLA DÅLGT ÖVER DET NI UTSÄTTER FOLK FÖR... NI BORDE SKÄMMAS FÖR ATT NI I GRUPP GÅR PÅ EN ENSTAKA INDIVID...DET VAR FÖRMODLIGEN ILLA ATT KALLA DEJ SNORUNGE EMELIE MEN HELT JÄVLA ÄRLIGT FATTAR DU VAD DU OCH DINA SK VÄNNER SYSSLAR MED ???!! JAG SKULLE ALDRIG VILJA HA EN MAMMA SOM MÅR BRA AV ATT SÅRA ANDRA,,,,KIM SKREV ÖVER TROUBLE PÅ SARA FÖR ATT HAN VILLE ATT SARA SKULLE HA HAN,,,SVIDER DET SÅ MYCKET ATT GE DIN SONS PAPPA SIN SISTA ÖNSKAN??? JAG HAR INTE KLAMPAT PÅ DINA TÅR GENOM ATT SÄGA SANNINGEN !!!! MEN ATT DU ENS KAN SOVA PÅ NÄTTERNA ME DET SAMVETE DU BORDE HA DET ÄR FAN ETT MYSTERIUM...JAG HAR FÖRSTÅELSE FÖR ATT DU ÄR LEDSEN MEN JAG TROR INTE ATT DU MÅR BÄTTRE AV ATT FÅ ANDRA ATT MÅ DÅLIGT? OCH ÄR DET INTE SOM JAGTROR SÅ HAR DU FAAAN GOD JÄVLA ANLEDNING ATT HA PANIK ÅNGEST....OCH JAAAA JAG KÄNNER DEJ INTE V ÄL MEN SOM BEKANT,, SEN ÄR DET NÅGRA SAKER JAG UNDRAR DELS OM DIN CHEF PÅ JOBBT SKULLE UPPSKATTA ATT DU SITTER Å BLOGGAR OCH ATT DU SITTER PÅ FACEBOOK PÅ ARB TID???HUR HADE DU TÄNKT ATT DU SKULLE HA TID ME HUNDEN NÄR DU HAR BÅDE BARN OCH HINNER FESTA SÅ MYCKET OM DU VERKAR GÖRA ..OCH SOM DESSUTOM JOBBAR ...ENA DAGEN HAR DU VRÄKT I DEJ ETT GOTT MÅL MAT ANDRA DAGEN HAR DU ÄTSTÖRNINGAR MIGRÄN OCH PANIKÅNGEST ...VET DU VA DU KANSKE BORDE TÄNKA PÅ DET DÄR DIN VÄN SKREV OM ATT SYNDEN STRAFFAR SEJ DET VA NOG SANT,,,,OCH DU SNÄLLA SKIPPA NAMNLISTAN OCH SKRIV ISTÄLLET EN LISTA PÅ ALLA PUNKTER I DITT LIV DU BORDE ÄNDRA PÅ FÖR DET LÄR BLI DEN LÄNGSTA LISTAN DU FÅR SKRIVA,,,EN SAK TILL: FORTSÄTT KÄMPA HAHAHAHA

2010-03-18 @ 01:18:48
Postat av: Marcus

vem är det som är så jävla feg och inte vågar skriva vad man heter då det kallar jag att inte våga stå för saker!!! mongo

2010-03-18 @ 07:00:33
URL: http:// haha
Postat av: Anonym

Känner inte någon av er Emelie eller du som skriver. Men just nu finns det bara en som beteer sig omoget och det är du som skriver om Emelie utan att känna henne. Det är hennes blogg där får hon skriva vad hon vill och om du tar illa upp på det hon skriver så behöver du inte vräka ut dig massa otrevligheter. Du sparkar på en som har det kämpigt och tar inte hänsyn till hur hon mår. Kämpa Emilie du är en stark tjej som inte ska behöva bli så behandla av en okänd människa. Ta inte åt dig av det som skrivs. Kram

2010-03-18 @ 07:00:35
Postat av: lina

du är en sjuk människa!! Du mår bra av att folk mår dåligt. va e du du vill? va e de du vill komma åt? du tycker att emelie beter sig dålig men va är de du håller på med nu då?? tycker du ärligt att du skulle ha en stjärna i himmlen??? om du så viste någontin om emelie å hennes liv både med kim och utan så gör man inte så här. dom var å är bästa vänner oavset va nån annan säger jag vet presic hur kim va mot emelie.. att man kan bli så nöjd av att andra mår dåligt då undrar jag om du kan sova på natten för de skulle inte jag om jag trök på en persons svaga punkter är den nån som behöver hjälp så e de du.. om du nu påstår att du e en bekant till emelie hur kan man vräka ur sig sånt här då??

jag kan tala om för dej att jag har umgåts väldigt mycket med emelie hon tar ALLTID sin son i första hand så blanda inte in hennes mamma rol i de här. hon e en under bar människa som tänker på alla omkring sig. hon har kämpat sig fram i livet å de har gjort henne stark.

Så kommer du från nån stans å påstår dej veta så himla mycket om henne.

kan du ge upp lev ditt eget liv om du stör dej på de hon skriver ge fan i å läs då ska de va så svårt???

2010-03-18 @ 11:20:51
Postat av: Sanna

Du som är anonym klagar på att dem andra inte skulle vara vuxna. Jag är iaf vuxen och jag kan säga det att självklart är det Emelies hund. Jag tror inte på att kim skrev över den till Sara men om han nu gjorde det så hade han ingen rätt att göra det. Eftersom det var Emelie som köpte honom och har uppfostrat honom under hela hans uppväxt. Om nu sara så gärna vill ha en hund och inte verkar ha råd att köpa en... Kanske hon inte ska ha en hund? Varför skulle kim vilja att Sara skulle ha Emelies hund? Och du som verkar känna Sara så bra ska inte klaga på Emelies liv för hon är ett bättre föredömme än vad Sara någonsin kommer bli iaf. Hoppas hon kan leva med att ha STULIT någon annas hund. Hoppas någon tar något från henne som betyder mycket så hon får veta hur det känns.

2010-03-18 @ 11:36:43
Postat av: Isabelle

Men jag fattar inte riktigt problemet, det verkar ju inte som om Sara har Truble? Eller ?



Egentligen vad är problemet, ALLLA precis AlLA i hela Valbo vet att Emelie köpte Truble när hon var tillsamms med Kim. Men det är inte lätt att ha ett spädbarn och en hund själv. Men nu är Leon så pass stor så nu är det inga problem att ha Truble?



Eftersom det är i princip alla i mot en så kan det inte vara fel på alla utom den andra!



Kommer det här upp i rätten kan det bara sluta på ett håll, ..



Emelie kommer ha typ 430982735 vittnen!



Hoppas detta löser sig för dt är en av dom goaste hundarna jag träffat!!

2010-03-18 @ 12:32:03
Postat av: Isabelle

Men jag fattar inte riktigt problemet, det verkar ju inte som om Sara har Truble? Eller ?



Egentligen vad är problemet, ALLLA precis AlLA i hela Valbo vet att Emelie köpte Truble när hon var tillsamms med Kim. Men det är inte lätt att ha ett spädbarn och en hund själv. Men nu är Leon så pass stor så nu är det inga problem att ha Truble?



Eftersom det är i princip alla i mot en så kan det inte vara fel på alla utom den andra!



Kommer det här upp i rätten kan det bara sluta på ett håll, ..



Emelie kommer ha typ 430982735 vittnen!



Hoppas detta löser sig för dt är en av dom goaste hundarna jag träffat!!

2010-03-18 @ 12:33:16
Postat av: Anonym

Hej Emelie!

Jag vill så gärna hjälpa dig med det här, vem stod som ägare på Trouble innan Kim gick bort?

Ge inte upp nu tjejen! Kan du inte försöka få fram en radda vittnen som kan intyga att Trouble är din? Om den här Sara skrivit sig själv som ägare EFTER Kims bortgång så borde det kunna bestridas? Hon som du köpte Trouble av kan väl skriva ett intyg på att hon sålt hunden till dig och ingen annan. Någon som var med under tiden när du köpte honom från Kims sida? Hans mamma eller pappa kanske?

Jag tror att Kim hade velat låta sin son växa upp med Trouble eller har jag fel?



2010-03-18 @ 13:01:33
Postat av: Anonym

Hon som vill hjälpa här igen.... Lagar och paragrafer...



Enligt 3 § sambolagen omfattas hunden inte av bodelningen då den varken är att betrakta som bostad eller bohag.



Däremot kan man ha en samäganderätt till hunden enligt lagen (SFS 1904:48 s 1) om samäganderätt. Om bara ena parten står på kontraktet och man inte kommit överens om något annat så är det den som står på kontraktet att betrakta som ägare. Men det avgörande är inte bara vem som står på kontraktet utan även vem som betalat för hunden. Om båda parter har bekostat inköpet av hunden och man köpt hunden för att ha den tillsammans så uppstår samäganderätt även om bara ena parten står på köpekontraktet. Det kan även i vissa fall röra sig om så kallad dold samäganderätt om man exempelvis haft gemensam ekonomi och man tagit pengar från hushållskassan eller den ena parten har fått stå för större delen av hushållskostnaderna på grund av hundköpet och därför så att säga betalat för hunden indirekt.



Alltså, även om du inte stod på ägarbeviset så är du ägare. DU betalade hunden :-)

2010-03-18 @ 13:18:06
Postat av: Cajsa

Åååååå jag blir så arg när jag läser allting Må mig kalla mig omogen men du som är anonym DU ÄR JU EN JÄVLA IDIOT som inte verkar ha nånting innanför pannbenet:@ Du sitter å säger att alla andra är omogna småtjejer, medans du sitter å tar upp en massa andra saker som inte ens hör till ämnet. Jävla psykopaaat. Emelie gå till polisen och anmäl, och ta sen upp de i rätten.

2010-03-18 @ 13:20:23
Postat av: Anonym

En tanke som slog mig.. Om man byter ägare på en hund så ska väl både föregående ägare och nya ägaren skriva under pappret... Hur gick detta till i det här fallet?



2010-03-18 @ 13:22:48
Postat av: Moa

Nu får det fan vara nog ! Emelie nu ska vi kämpa för det här , som sagt du är en av dom starkaste människorna som jag känner och ingen ska få ta DIN hund i från dig och trycka ner dig så som denna person gör ! Håller helt med att kim skulle nog vilja att leon växer upp med Trouble ! Har känt kim i många år och jag fattar inte riktigt varför han skulle ha skrivit över honom på sara ? :/

Men som sagt Emelie nu tar vi tag i det här och går till polisen . VI SKA ALDRIG SLUTA KÄMPA <3

2010-03-18 @ 21:10:18
Postat av: sofie

Synden kommer staffa sig för sara och de där mongot som skriver "anonymt"( om de nu inte är samma person) OCH INTE FÖR EMELIE!! EMELIE ÄGER FÖRIHELVETE HUNDEN!?? vad mer är problemet? Alla mot en?? hmmm... nån verkar inte ha mkt innan för pannbenet.. jag tror kim prioriterade leon framför sara .. och då fattar väl alla var han ville att trouble skulle vara nu när han inte finns längre?

och en sak till.. det är inte dig det är synd om! DET ÄR EMELIE DET ÄR SYND OM!? och är du så jävla fläckfri då? alla har väl problem ibland och sådär? sluta dra upp sånt där. de har inget med skiten å göra!

2010-03-18 @ 23:57:57
Postat av: m.w

Jag tycker det är sorgligt att det ska behöva vara så här...att när en person gått bort ska de behöva bli så mycket tjafs. jag menar ALLA vet ju att det är Emelies hund från början, och att sedan en person kan orka med att skriva om nå papper för att ta ifrån hunden från sin riktiga ägare vid en persons bort gång kan jag inte förstå. Det borde vara nog så jobbigt med Kims bortgång.

Emelie du är en stark person och jag hoppas att du får tillbaka DIN hund snart! :) Massa styrke kramar!

2010-03-19 @ 08:18:01
Postat av: erika

Kämpa på Emelie. ge inte upp! jag håller tummarna för dig :) Hoppas verkligen att du får tillbaka DIN hund. Kram

2010-03-19 @ 17:43:59
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: YES

Personen som är anonym är egentligen inte så jävla anonym. Emelie, när du är inloggad på din blogg kan du se IP-adress från den som kommenterat anonymt. IP-adresser går att spåra! Säg till om du vill ha hjälp med det :)

2010-03-20 @ 20:47:58
URL: http://underdos.blogg.se/
Postat av: annika

Du anonym skriver att du inte vill bli påhoppad och trakasserad men vad kallar du det som du gör mot Emelie!?

2010-03-20 @ 21:38:06
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

Du anonym, vem som står som ägare hos JBV är obtydligt dådet är den med kvitto som äger hunden. I och med att Emelie är den som köpt hunden och så lär hon först och främst skriva över den på Kim för att Kim i sin tur ska kunna skriva över honom på Sara. JBV är bara ett register och inget som styrker dig som ägare. Med andra ord är Emelie fortfarande ägare av Trubel.

2010-03-20 @ 22:52:56
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är knappast Saras fel att Kim och hans familj ville att hon och ingen annan skulle ta hand om hunden.

Emelie skrev själv över hunden på Kim, med Kims bror som vittne. Kim skrev sedan över hunden på Sara, av flera anledningar. Det papperet visade Kim för Emelie redan i somras.

När sedan Emelie ångrade sig, så polisanmälde hon Sara för stöld, men ärendet lades förstås ner eftersom polismyndigheten, jordbruksverket och ett flertal jurister alla är överrens om att ett korrekt ägarbyte skett mellan Kim och Sara.



2010-03-21 @ 11:59:37
Postat av: Moa

Det är Emelies hund och hon KOMMER att få tillbaka den ! Och stå för fan för vem du är , är du så jäkla feg ?

2010-03-21 @ 14:03:45
Postat av: Emelie

Jag skrev aldrig över <trouble på KIm, och det borde även hans bror veta, då vi inte visste vart man skulle skriva under mm. Dessutom så var jag aldrig registrerad ägare hos jordbruksverket, så hur skulle jag då kunna skriva över Trouble på KIm? Kim skrev aldrig över Trouble på Sara heller, utan det var han sov reggade sej själv hos jordbruklsverket, vilket som sagt inte har någon betydelse över vem som är ägare... Att vara reggad hos jordbruksverket innefattar bara att man är reggad som "kontaktperson". Och jag gjoirde den här anmälen för bara några veckor sedan, då det heller inte vra några jurister inblandade då de la ner utredningen bara efter en vecka, då de dessutam radan hade pratat med Nattis som jag köpte Trouble av, och hon därmed hade intygat hur läget är! Alltså, jag anmälde inte sara för att jag ånmgrade mej för någonting, då jag inte skrivet över någon hund överhuvdtaget på KIm! Jag anmälde sara då jag inte fick tillbaka min hund EFTER Kims bortgång! Och att KIms familj tycker att Sara ska ha handt om Trouble är helt oförlåtligt enligt mej, så de vet precis att det var jags om köpte Triuble för mina opengar, innan vi flyttat ihop! Men jag köpte Trouble, för att ha honom tilsammans med KIm, så enligt mej var det vpåranb gemensamma hund, men jag hade betalat allt ochj skrivit på alla papper, och ser därför ingen anledning alls att Sara har rätt till honom nu!

2010-03-21 @ 14:51:52
URL: http://emelieloof.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stå på dej Emelie!

2010-03-21 @ 15:12:36
Postat av: Anna

Men människa, om du ens är människa, emelie har betalat hunden för sina egna pengar och hunden är hennes. och kalla henne och de andra som försvarar henne för småbarn. och omogna. emelie gör helt rätt i att stida för något hon vill ha tillbaka. hennes hund, jag förstår henne. vem hade inte stridit för att få tillbaka hennes hund? en hund är en familjemedlem. vem skulle inte strida för sin familjemedlem? Hunden är emelie's så ge tillbaka den. Trouble är uppvuxen med Emelie, känner emelie bäst. mår bäst hos emelie. ge tillbaka honom. om ni inte vill göra det för emelies skull gör de för trouble.

2010-03-21 @ 17:34:26
Postat av: Carro

Tycker sund om dej, men det är de här som är det sjukaste när det gäller djur..Oavsett om du står som köpare på ett kontrakt så är det den som hunden står på som är ägaren! Det är helt sjukt! Själv hade jag tur som stod på min hund när jag gick ifrån mitt ex, men han krävde hälften eftersom han också köpte honom. Det finns tyvärr inget du kan göra åt detta om du inte kan få tjejen att skriva över honom på dej.

Synd att det finns såna giriga fi**** överallt tyvärr:(

Lider med dej de gör jag verkligen!

Hoppas det löser sej på något sätt.

/Carro

2010-03-21 @ 19:12:34
Postat av: Anonym

Carro: den andra tjejen ha inga papper på att hon äger hunden mer än att hon själv reggat sig hos Jordbruksverket. Emelie är den ända som stått som ägare och den andra tjejen lär ha ett överlåtelseavtal för att hunden ska kunna vara hennes.

2010-03-21 @ 20:24:44
Postat av: Lillis

Det går att hugga och mothugga men det bästa är nog att lösa detta juridisk och att ignorera negativa åsikter, sådant tar för mycket energi.

Önskar dig lycka till. Sedan kan man kan bara hoppas att alla som har negativa åsikter lägger ned sin tid på något viktigare som faktiskt sker i deras egna liv.



2010-03-22 @ 23:48:52
Postat av: stajjny

Jag hoppas verkligen du får tillbaka din hund! För vissa är det "bara ett djur", men en hund är som en familjemedlem :) Ta det så långt som det behöver, till rätten, ge inte upp så kommer du få tillbaka Trouble!

Och skit i dom här psykopaterna som kommenterar din blogg, dom är bara energitjuvar utan egna saker att bry sig om!

2010-03-24 @ 18:29:39
URL: http://stajjny.blogg.se/
Postat av: ida

asså den som skrev att kim och hans fammilj vill att sara ska ha hhunden så är väl de dummaste ja hört, skiter väl alla i vem som vill ha den ! de hör inte hit ! den som ska ha hunden är den som köpte honom och ingen annan. vem har uppfostrat er egenligen ! är ni helt pantade i huve !?!? den där sara har jag lust att slå in pannebenet i. fyfan vilken jävla puckad människa !!! hur kan man ta nått som hon vet att de inte är hennes och nått som inte hon betalade för åh blir så sjuk jävla förbannad !!!!!!!!!! den där människa ( om de nu ens är en människa ) tänker bara på sig själv.. och kom inte nu och säj att hon tänker på hunden .. vem fan är den där jävla sara?!?!?!?! de är jävligt synd om henne nu och om inte annat så kmr de bli synd om henne !

2010-03-25 @ 14:06:48
URL: http://sniibb.blogg.se/
Postat av: :)

ida i kommentaren innan:

"sara har jag lust att slå in pannebenet i".

öhumm.. hur är du själv som människa? lite psykopatisk kanske..?

2010-03-26 @ 16:05:15
Postat av: Anonym

vem fan är du ? de är inte mer än rätt när man gör som den där Sara gör !

2010-03-26 @ 19:57:27
Postat av: ida

haha aah visstt är jag det ;)

2010-03-26 @ 19:58:15
Postat av: Gittan

hoppas att Emelie får tillbaka sin hund snart!! kram på er

2010-05-05 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0