Äntligen!



En LITEN Leon. ♥



Nu sitter jag äntligen i soffan och andas ut!
Jag tillbringade förmiddagen med Erica, och efter det så har det vart fullt upp! Jag har plockat undan alla vinterkläder, rensat både min och Leons garderob, och dessutom städat lägenheten in i minsta detalj. Jag klämde även in mötet på jobbet och matlagning därimellan också.
Men nu ä jag äntligen klar och har slagit mej till ro i soffan. Jag ska kolla på en film och äta lite kiwi. MUMS!

Att umgås med Erica...
Jag hade riktigt treligt med Eica idag. Vi tog en promenad till köpis och passade på att luncha och äta mjukglass. (Leon sov i vagnen från att vi kom till köpis och vaknade inte förrän vi kom hem igen.) Vi pratade massa skit och spekulerade hit och dit. Jag har haft en bra dag. :)


Imorgon väntar en hel del annat att göra.

1: Läkarbesök.
2: Arbetsförmedlingen.
3: Ringa massa samtal.


Men imorgon kommer Leon att gå till dagis igen, och det är ju onsdag, så ryggsäcken med fika ska också följa med.
God natt! :)

Kommentarer
Postat av: Nina - Mamma till theo & Gravid i v38

Ja men absolut :) säg till när det passaratt jag hämtar det. så får du jätte gärna säga till om du behöver något till Leon så kanske jag kan hjälpa dig med det :) eftersom du ej vill ta betalt för kläderna!

2010-05-11 @ 21:59:13
URL: http://niinajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0