Barnledig.

Ola (Leons fafar) hörde av sej och ville låna Leon lite.
Leon behöver Ola lika mycket som Ola behöver Leon, så jag blev så glad när han kom för att hämta Leon och föreslog att Leon skulle stanna hos dom över natten. Så i ett svep blev jag barnledig, helt oplanerat och för min del  hade det inte gjort något att ha Leon hemma, det hade bara vart kul att ha honom med och grilla mm. Men även farfar har rätt till att träffa sitt barnbarn, och det har jag absolut inget emot!

Sommar väder.
Idag är det varmt ute! Jag tyckte att det var varmt trotts att jag bara hade linne på mej när vi åkte till affären, så nu är mitt humör ännu mer på topp!
Men nu ska jag göra mej klar för att sen sällskapa Joel på uteplattsen där han sitter och dricker kall öl för tillfället. För mej blir det ingen alkohol, jag har köpt en godispåse istället. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0