Bild bomb!

Eftersom jag skriver en heldel om att jag umgåtts med Joels familj...
...Så ska jag bjuda på en hel del bilder Christina har tagit under olika tillfällen. Här är många av de med, men vissa fattas, och dom hittar jag tyvärr inga bilder på just nu...
Men här har ni iaf något att kika på.

Förövrigt så blev jag bjuden på mat när jag hämtade Leon hos mamma efter jobbet, och sen fick jag med mej syster hit för att kika på film. Så det är vad jag har gjort idag.
Nu blir det en dusch, sen en till film innan det är dags att sova.

God natt!















Jag älskar dom här människorna, och jag mår så bra av att umgås med dom! ♥

Kommentarer
Postat av: Jane

Ååååå så fina ni ær hela høgen!!! Jag ælskar er och saknar er, ønskar jag kunde teleportera mig hem och va med på allt mys!!!! =) Kram

2010-05-04 @ 10:00:13
Postat av: Anneli

fina bilder :)

2010-05-04 @ 20:48:59
Postat av: Marina

Många fina bilder.

Kram

2010-05-06 @ 14:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0