Dags att sova?



Förmodligen är det dags att förflytta sej in till sängen nu.
Joel har däckat på soffan, Leon sover snällt i sin säng sen några timmar tillbaka, och jag sitter här och tvingar upp ögonlocken som just nu känns riktigt TUNGA!
Jag har ägnat kvällen åt att titta på en värdelös film, som inte kom någon vart, i hopp om att den kunde bli bättre. Och envis som man är så ska man se klart hela fast att man sitter och längtar tills den ska ta slut så att man kan göra vad som helst som är bättre än en värdelös film...

Vattkoppor.
Får inte Leon vattkoppor inom en snar framtid så lovar jag att han är immun mot det. Han har umgåtts med Evelyn samtidigt som hon hade vattkoppor för nån vecka sen, och idag har han kramats med Joline som fick vattkoppor igår...
Så nu håller jag tummarna för att det ska blommo upp en massa blåsor, så att man får den sjukdomen överstökad och slipper bry sej sen.


Nej nu ropar sängen, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0