Ett plöttsligt lugn...

Leon är nattad, och jag är klar med städningen även idag.
Och efter att ha tillbringat en hel dag, med en sjuk Leon vars humör INTE var på topp idag, och städning även idag så är jag helt slut nu! Men så fort jag la Leon så föll ett plöttsligt lugn över mej...
Nu kan jag bara ta det lugnt.

Att välja frukt...
Vi var och veckohandlade igår, och vi äter ganska mycket frukt i den här familjen, så en hel del olika frukter fick följa med hem även igår. Nu har jag så otroligt svårt att bestämma mej för vilken frukt jag ska äta...

1.Vattenmelon
2.Pitaya (Drakfrukt)
3.Vindruvor (både röda och gröna)
4.Banan
5.Päron
6.Kiwi
7.Honungsmelon

Sen har jag även något annat gott hemma som ska ätas ikväll. "Cheesecake" som Emma tipsade om i sin blogg för längesen... Men gott är det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0