Ett varmt bad tack!

Jag är helt slut på kvällarna nu...
Jag jobbar, hämtar hem Leon och umgås med honom, så när han är nattad sen så orkar jag knappt hålla ögonen öppna längre... Igår somnade jag runt halv 8-8 på soffan tror jag. Syster väckte mej för att berätta att hon gick hem, och då var klockan 10 i 9. Sen somnade jag om igen innan jag vaknade vid 10 och förflyttade mej till sängen.

Idag planerar jag iaf ett varmt bad, försöka se klart filmen jag somnat till 2 kvällar i rad, och jag måste dessutom laga mat så att jag och Joel har varsin matlåda imorgon. Matlagning är verkligen något jag inte längtar efter nu... (Jag och Leon blev bjudna på mat hos mamma idag igen, då hon hade hämtat Leon tidigare från dagis)

Förövrigt så är det inte bara vardagen som gör mej trött.
Jag har tusen tankar i skallen om både det ena och det andra, min kropp känns helt utsliten, och jag mår inte speciellt bra just nu, trotts att jag trodde att det var på bättringsvägen. Dessutom känns det som om jag har feber på G, och det är definitivt inte önskat just nu!
Jag hinner inte med mina promenader som jag behöver för att må så bra som möjligt. Ja, jag har en hel del att beklaga mej över, men ni ska slippa mitt tjat nu...

God natt, för jag ligger väl här och snarkar när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0