God morgon.

Jag myser i soffan med Leon.
Han har hittat en fjäder från en av dunkuddarna jag har i soffan, jag kittlar honom i ansiktet med den och han tycker att det är jätte kul! Vi ska snart slå på barnkanalen igen så att jag kan vila lite på soffan, jag har blivit kvitt min feber, men halsen gör fortfarande ont... Ska till HVC idag och kika på den.

Vattkoppor?
Leon har massa röda prickar på olika ställen av kroppen, men det är inga koppor. Jag funderar på om hans feber kan ha vart början till vattkoppor trotts att jag tyckt att det borde ha brytit ut redan? Blir det koppor av prickarna så borde det visa sej inom 1-2 dagar tycker jag...
Så ni som vill smitta era barn kan ju hålla utkik efter mer uppdatering angående detta. ;D

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0