Grattis Lina!

Idag är det lördag, och min älskade Lina fyller nämligen år.
Jag är taggad som tusan redan! Jag och Joel ska promenra dit med Leon och vagnen för att grilla och umgås, och det ska bli så trevligt!
Det är jätte fint väder och mitt humör är på topp, och jag är säker på att det här kommer att bli en underbar dag!

Jag poppar nordman och Joel letar öronproppar.
Nordman är min barndoms idol, och jag har dansat många varma sommar dagar till hans musik. Jag, Lisa, Maria och ibland Johanna har inte bara dansat, utan även sjungit och spelat flöjt medans Pia filmat för fullt. På senare dagar har man fått pinats med att se dom där filmerna och man bådå skrattar och skäms på samma gång!


Så här snygg kan man vara när man har tråkigt och knäpper fula bilder för att liva upp stämningen på ett barnkalas!
Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0