Halsfluss.



Vilken jävla tur man har!

 

Till att börja med så är jag så svullen i halsen att jag knappt kan gapa, och inte nog med det så var läkaren tvungen att peta ner en tops och röra om, för att ta ett halsprov. Och till råga på allt så visade ju såklart testet att jag har halsfluss. KUL!
Som tur är så börjar jag med medicinen idag, så jag är snart frisk igen...

Vad ska man hitta på ikväll då?
Det är ju inte så smart att umgås med någon idag iaf, även om jag inte har tänkt att andas någon i ansiktet. Förmodligen blir det en lugn hemmakväll med god mat och lite godis i soffan kanske? Det dryga är bara att jag har så svårt att svälja... (vilka problem)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: yollande

Det håller jag med! vilket e därför jag bad om en ursäkt till alla som missförstod mig och till dig!. Iam really sorry if i hurted ur feelings or anybody who u know. Iam really sorry :(



I hope you have a nice day!

/Yollande

2010-05-28 @ 14:39:01
URL: http://blackandwhitey.blogg.se/
Postat av: Anneli

Klassfest med William stod det i kalendern för i kväll :) hoppas ni blir pigga och friska snart

2010-05-28 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0