Jag vet inte vad som tog åt mej...

Helt plöttsligt blev jag på jätte dåligt humör...
Jag kände mej helt tom, och tårarna var inte långt borta. Varför vet jag inte, är inte det rätt konstigt?
Men nu, efter att hya pysslat om mej själv lite, med färgning av håret, ett bad och lite nagel fix så är jag på bättre humör. Det är skönt, då slipper jag somna med en klump i magen. Jag sover så dåligt ändå, och jag vill ju vara pigg imorgon när jag ska upp till tvättstugan klockan 7. Därför är det dags för att inte sovpossition när som helst...

Jag har haft en jätte bra dag!
Det gick skit bra på jobbet, och jag är riktigt nöjd med mej själv! Dessutom fick jag jobba även nästa vecka, och sen hoppas jag ju såklart på att få jobba ännu mer, så mycket som möjligt.
Jag har skit kul med dom jag jobbar med och det gjorde ju självklart min dag bättre.
Sen kom den röda bilen med båda mina prinsar för att hämta upp mej och åka vidare ut till Hille. Där blev vi som vanligt bjudna på mat och barnen lekte.
Senare kom Moa och lämnade Elwin som skulle vara med oss en stund innan hennes pappa skulle hämta honom. Det är så roligt att vara barnvakt till Elwin, det är så kul att se "tvilling" grabbarna leka. Och dessutom sken Leon upp som en sol när han upptäckte att även Elwin hade kommit för att leka med hans tjejer...

Kommentarer
Postat av: mikki

Ja det är så klart man vill :D Mer än gärna...

2010-05-22 @ 09:40:14
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0