Måndag.

Min stackars prins har blivit sjuk igen...
Igår börjades det, helt plöttsligt var Leon kokhet och helt slut... Jag höll tummarna för att det bara var för dagen, men upptävkte ganska snart att det nog var bäst att ringa chefen och sjukanmäla sej i tid.
Leon mådde riktigt dåligt igårkväll men somnade tillslut. Idag har han inte vart mycket bättre, han har inte velat äta och vart helt väck. Som tur är så har han pimplat vatten i mängder. Dessutom hade han turen att piggna till ganska bra i 2 av alvedon vändorna.
Jag blir så frustrerad, tycker så synd om honom! Min älskade lilla pojk! ♥

Jag har mer eller mindre lagt bloggen på hyllan de senaste dagarna.
När Leon är sjuk vill jag bara pyssla om honom och även hinna med allt annat som ska göras. Och dessutom vill jag ju hinna med Joel också!
Idag åkte fick mamma komma hit en timme medans jag och Joel åkte och handlade, sen har syrran och Maria vart här och myst med lilla sjuklingen.

Nu blir det en film och sen färgning av håret igen.




Kommentarer
Postat av: Thina

Tack så mycket!! =)



Fina sonen har du själv!

2010-05-25 @ 00:36:40
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0