Måndag.

Jag blir tokig av att inte finna svar på mina egna frågor...
Ovissheten är min värsta fiende!
Förövrigt så går alla mina tankar till mat och godis nu för tiden. Jag som hade lyckats besegra mitt sötsug och var duktig så länge, och nu är det enda jag tänker på vad man ska laga för mat och hur gott det skulle vara med godis! Det är helt sjukt...
Och av vilken anledning kommer det sej? Antagligen så har jag fuskat med maten igen, därav svänger mitt blod socker? Jag vet inte...

Min dag har en del att erbjuda!
Jag ska diska och vika tvätt, hämta Leon på dagis och gå hem för att se till att få maten jag tänkt på hela dagen klar tills Joel kommer hem. Sen blir det ett möte på jobbet, och förmodligen en tripp till affären. Det skulle behövas iaf.
Men det första jag ska göra nu är att smälla i mej lite godis och kika på en film. För jag har väl sagt att jag har blivit sjukt trött på sista tiden? Lite vila medans Leon inte är hemma är väl typ världens bästa ide då? :)

Ha en bra dag!

(Förresten så ska Leon snart döpas, bättre sent än aldrig! ;D)


Familjen som får mej att må bra! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0