Min underbara mamma.

Jag har fått massa hjälp idag...
...Jag har verkligen vart riktigt sjuk idag! Jag har inte kunnat stå upp pga yrsel, och jag har haft otroliga feber smärtor i hela kroppen, halsen har gjort skit ont och likaså med mitt huvud. Ja, då förstår ni säkert vilken underbar mamma jag vart idag! Sånna här dagar märker man verkligen hur ens föräldrarskap påverkas av att pappan är borta...
Men Maria kom hit och tog med sej Leon bort i några timmar, och sen när jag lagt Leon för kvällen kom mamma och gjorde mackor åt mej. Jag hade inte kunnat äta på hela dagen då jag inte kunnat stå upp för länge.

Jag ber om ursäkt för tråkiga inlägg idag, men jag ska bättre mej så fort kroppen inte värker så jävligt!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Krya på dig!

2010-05-26 @ 21:48:57
URL: http://michaelaolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0