Mors dag.


Idag är det alla mammors dag.
Det fins många olika sätt att fira det på! Vissa gör det inte alls, andra med lite mat, och vissa med presenter mm...

I min familj har vi aldrig gjort så stora uppoffringar på mors dag. vi kanske har hjälpt mamma att städa eller lagat maten åt henne, sånt som vi gjort annars också. Vi har aldrig köpt dyra presenter, några blommor eller lite choklad är väl det längsta vi kommit i den kategorin...

Jag kommer inte ihåg hur min morsdag förra året såg ut, så jag antar att den inte var någe speciell alls. Imorse fick jag iaf ett sms av syster där hon grattade mej "på morsdag", och det är det enda jag har märkt av den här dagen idag. ;D

Firar ni morsdag, och isåfall hur? :)


Redo för ännu en dag.
Jag sitter här färdig klädd och redo för att ta mej ut och utforska världen lite. Problemet är bara att båda mina grabbar ligger på soffan och sover!
Jag ska väcka upp dom när som helst, det är ju trotts allt dags för lunch...

Ha en bra dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0