På Carros begäran...

Carolina tyckte att jag skrev så lite om mina jobbar-kompisar...
Hon ville se iaf ett inlägg med kommentarer om mina jobbar-kompisar, antaglen för att hon är en av dom. Så här har du Carro, ett inlägg enbart för din skull!
Till att börja med så har vi då just hon, Carolina; Som retas som ett litet barn och är otroligt snabb på att svara tillbaka när någon jävlad med henne... Jag har ju känt Carro sen barnsben, så hon är ju en av mina bästa vänner!
Sen så har vi då Kaam; Snäll och trevlig, och dessutom en aning seg tänkt och oroar sej hela tiden för att säga eller göra fel.
Sen har vi även Linda; Som är snäll och rätt rolig att prata massa strunt6 med.
Och sist men inte minst Erik; Där har jag ingen speciell uppfattning, men han är väldigt fixerad av hur han själv ser ut och säger inte så mycket mer än han behöver...

Nu ska jag återgå till min rast innan det är dags att greppa tag om telefonen.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0