Rubrik.

Jag har väl inte haft en kanon dag idag direkt...
Det gick inget vidare på jobbet idag, med utbildningen var iaf givande och rätt intressant. Visste ni t.ex att man ska byta batterier i brandvarnaren en gång per år, och att man dessutom ska dammsuga den invändigt med jämna mellanrum? Det visste iaf inte jag!

Efter jobbet åkte jag hemmåt.
Mötte upp syster som precis hade hämtat Leon på dagis. Vi gick hem och pysslade lite innan vi tog en promenad. Så mycket mer har inte jag gjort idag.
Nu ska vi som vanligt kika på film och ta det lugt i soffan. Och det behöver jag verkligen nu, för imorgon börjar jag jobba klockan 8! Ska lämna Leon på dagis 7, och jag kan garantera er att jag kommer att vara sten död då.
Jag håller tummarna för bra sömn inatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0