Sol.

Nu vill jag ut i solen och busa med Leon.
Men jag har lite kvar i tvättstugan och har heller inte hunnit göra mej klar för dagen...
Joel och Leon busar förfullt här i soffan nu, och jag bestämde mej precis för att gå och göra mej klar så att vi kommer iväg någon gång.

Inga vattkoppor än så länge.
Men febern håller i sej, fast hostan därimot har börjat ge med sej. Len är ju alltid så pigg och glad även fast han är sjuk, så därför har vi tänkt att vara ute i det fins vädret och erbjuda honom en hel del friskluft. Det blir fömodligen en tripp till Hille på barnkalas och korvgrillning.

Mitt liv leker! Det är så skönt att leva familjeliv och njuta av dagarna istället för att ligga bakis och sova bort större delen av dagen. Att höra Leons skratt är det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Nize

Nu äre vell dags för oss att rulla ut med vagnarna å röra på fläsket ;) Hör av dig när du har tid ...



2010-05-09 @ 13:15:29
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0