Söndag.

Jag har haft en underbar dag!
Efter att vi vaknat och gjort oss klar bar det av till kyrkan och söndags skolan, Leon älskar det! :) Sen tog vi en utflykt med hela Joels familj. Vi var till utnora bäcken och kikade på fiskar, grillade och lekte med barnen. Hur underbart som helst!
Jag försökte kasta upp några bilder jag knäppte tidigare idag, men blogg ville inte funka i min mobil och bilderna har inte hittat in i datan än, så det får gå bra utan bilder idag.
När vi var klar där borta så åkte vi vidare till Sam och Christina. Joel och Sam åkte fyrhjuling med barnen, även Leon, hela vägen hem. Leon hade tydligen haft jätte kul och skrattat en hel del. Jag och Christina tog bilen tillbaka.

Stressad.
Just nu är jag jätte stressad, har en massa saker jag behöver göra, men kan inte göra något av det förrän imorgon efter jobbet. Och det vet vi ju att jag får panik av!
Men jag ska väl försöka ta det lite lugnt och kolla på en bra film kanske, innan man ska sova...

Roligare uppdatering imorgon, det lovar jag.
God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0