Sovmorgon...

Jag fick en välförtjänt sovmorgon idag!
I vanliga fall hade jag fått ångest över att ha sovit bort hela dagen, men kan ju inte sova till 12 liksom! Men idag var det bara så underbart skönt att få göra de´t, och med tanke på att det är regn i luften så gjorde det absolut ingenting att jag missade några timmar av den här dagen.
Vi kom hem runt 4 inatt, och jag var sjukt trött och somnade på 2 röda. Efter att ha vart nykter bland alla fulla människor i så många timmar så var man själv yr i huvudet då.
Men jag ahde en jätte trevlig kväll, och det var jätte kul att få umgås med alla igen! ♥

Nu saknar jag Leon och längtar tills han kommer hem...
Det hade gått kanon bra hos Ola, och han hade även sovit bra. Men nu längtar jag tills han kommer hem så att jag får pussa och krama på honom! Och vi vill ju även hinna med lite äventyr tillsammans idag, för sen jobbar ju jag hela veckan, och då förlorar man en massa tid med Leon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0