TRÖTT!

Jag sov skit dåligt inatt!
Drömde mardrömmar om den här jobbveckan och vaknade flera gånger i panik och trodde jag hade försovit mej... Och efter att ha tagit sej upp halv 6 imorse och sen hållt igång hela dagen, resultrerar i en riktigt trött Emelie nu. Men det är bäst jag vänjer mej, hela veckan kommer att se lika ut. :)

Shoppa.
Leon fick in lite pengar idag, så jag har vart och fyllt på hans garderob med både myskläder, t-shirts mm. Jag älskar att handla till honom, och imorgon ska jag köpa hans nya skor som jag längtat efter så länge! När jag glider in på sea fun imorgon och får ta med mej Leons första DC skor hem så kommer jag att vara överlycklig. Men skorna kommer inte att få användas på dagis, utan dom är bara till för hemmabruk för att ha full koll på hur de används! ;D

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0