12 november.

Det gick bra hela dagen igår, tills vi svängde in på kyrkogården...
Magen knöt sej och jag kände paniken komma. Trotts det så gick det bra under hela vistelsen där, men värre blev det när jag kom hem. Visserligen höll jag mej bra lugn ändå, men det var när jag kom hem som jag verkligen började tänka.
 Jag slockande på soffan och blev väckt av Joel när han kom hem från jobbet, och inte förrän då förflyttade jag mej in till sängen, och väl där slocknade jag på 2 röda igen. Dagen blev minst sagt utmattande!

Idag vaknade jag med humöret i bott.
Jag är rätt nedstämd idag, och antar att allt kommit nu i efterhand. jag har bestämt mej för att inte göra något speciellt idag, och bara vara med Leon. Tillåta mej själv att ta en dag off och försöka bolla alla tankar till rätta.
Det suger att Joel jobbar idag, hade behövt hans stöd och sällskap idag, men någon måste ju jobba också...

Hur som helst, idag är det inte min dag!

Den tid vi hade tillsammans, jag minns den allt för väl... ♥ Kim Tägtström, älskade underbara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0