Gravid.

Nu är jag verkligen gravid.
Eller, det har jag väl vart de senate 18 veckorna, men nu börjar det verkligen kännas... Magen växer, jag har foglossning, ryggont och börjar känna mej lite mer hungrig än vanligt. Ta inget det ovanstående som något negativt, för jag klagar verkligen inte, även om det hade vart skönt att slippa foglossning och ryggont.
 Men det roligaste av allt är att nu känner jag kottens rörelser varje dag, nästan hela tiden, och jag säger då det; det är en liten vilde som flyttat in!

Raduhuset var så fint!
Nu hoppas jag verkligen på  att radhuset går till oss, det var nytapetserat överallt, nytt golv i hall och kök, vardagsrumsgolvet ska slipas, kyl och frys ska bytas ut och dessutom har hon som bor där nu både diskmaskin, tvättmaskin och gräsklippare som man kan få köpa med när man flyttar in...
Med andra or är det enda som behövs göras att göra det lite personligt och flytta in, vilket jag verkligen hoppas på nu! Det är precis vad vi skulle behöva...


Kommentarer
Postat av: A

Hoppas verkligen för er skull att ni får radhuset, nu när ni ska få syskon till Leon. Det blir väl oxå som ert tillsammans, eftersom Joel flyttade in hos er.



Lycka till med både radhus & bebis!!!



Kram en Valbobo som känner folk som du oxå känner =)

2010-11-05 @ 14:30:43
Postat av: Moa

Men Emelie :D vad kul :P blire i valbo ?

2010-11-05 @ 19:59:27
Postat av: Emelie

sv till A: Tack så jätte mycket! :) Det är så kul att ni blir glada för min skull! :) Vad nyfiken jag blir, undrar om jag vet vem du är?



sv till Moa: Ja, visst är det! Det är bara att hoppas på att allt går enligt planerna nu... :) Japp, det är ett hyres på vretas, det får duga så länge till vi köper något eget. :)

2010-11-06 @ 11:11:34
URL: http://emelieloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0