Kommentarer.

Besöksantalet ser ut som vanligt, men det har börjat ramla in fler kommentarer...
Jag tycker att det är skit kul när ni kommenterar och jag ser att ni är rätt insatta i min blogg. Det gör mej bara mer och mer intresserad av att utväckla bloggen, och försöke skriva för både er och min egen skull...
 Dessutom så har jag fått en del kommentarer från någon som kallar sej A, och jag har ingen aning om vem det är, och jag är riktigt nyfiken lär jag säga!

Det är snöstorm ute idag.
Och det vet ni säkert vid här laget att jag älskar! Det var så mysigt att gå med Leon till dagis när snön for omkring som aldrig förr.  
Men nu när jag kommet hem, och dessutom har latat mej i soffan ett tag så är det dags att sätta igång med bulldeg och dagens städning...
Sen ska jag lyxa med nybakade saffransbullar i snöstormen, och jag vet att ni är avundsjuka! ;D

Sen så kommer ju min älskade Trouble hem idag, om inte annat imorgon (vilket jag redan sagt). Men det skulle ju vara pricken över i:et! ♥

 


 


Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja coh bebis i magen}

Är så glad för din skull att du äntligen får tillbaka Trouble! :D

2010-11-24 @ 13:06:29
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Nicole

Så sjukt söt den där hunden =)

2010-11-24 @ 15:08:11
URL: http://vexus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0