Middag hos mor.

Vi är bjudna på middag hos mamma.
Så juat nu sitter jag här och väntar på maten. Leon dansar till Peters gitarrspel och mamma ligger och vilar sej på soffan medans maten sköter sej själv i ugnen.
Jag funderar på att försöka ta mej till kyrkogården en sväng efte att vi ätit, men mamma kan inte köra mej och jag vill inte åka buss när jag inte har vagnen med till Leon. Vi får se hur det blir...

Förövrigt ser jag ut som ett hej kom och hjälp mej idag.
Jag har inte haft ork till någonting, mer än att ge Leon den uppmärksamhet han behövt. Jo, jag har faktiskt lagat lunch och dammsugit och så också, men det är ju något man inte kan hoppa över...
Svammel, svammel. Vilket ointressant inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0