Missförstånd.

Trouble kommer inte hem varken idag eller imorgon...
Vilken dag det blir vet jag inte än, men vi hade tydligen missuppfattat varandra. Hur som helst så ska jag iaf få träffa honom imorgon igen, och det är ju iaf bra!
 
Musik väcker känslor.
Jag kan inte sluta förundras över hur mycket man påverkas av musik. En låt kan tala till dej på så många olika sett. Musiken är verkligen en otrolig uppfinning!
Jag har väldigt blandad musiksmak, och kan lyssna på både det ena och det andra. Jag är, som jag säkert nämnt tidigare, en otroligt känslig människa. Och för mej mej fastnar musiken som berör på ett eller annat sett. Om inte annat så fastnar musik som har sångare med helt otroliga röster.
 Jag önskar att jag kunde sjunga, och att jag hade en grym röst...


Kommentarer
Postat av: A

Jag är granne med Ewa, du heja på henne då jag var med ;)

Tycker du verkar vara en go o trevlig tjej som tagit mycket skit som jag läst genom din blogg...

2010-11-24 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0