ÖVERLYCKLIG!

För ca 1 timme sen fick jag ett otroligt possitivt samtal...
...På måndag ska nämligen jag och Joel skriva kontrakt till radhuset på vretas, det där som jag så gärna ville ha ni vet?
Jag som hade gett upp hoppet och trodde att det var över, ni kan inte tänka er hur glad jag blev!
YAH!

Baka.
Jag ska alldeles snart stoppa i både mej och Leon (som sover förtillfället) lite lunch, sen är det dags att sätta fart med bullbak och jag ska även baka ihop lite fler kakor... Det gick ju åt några stycken igår, för inte kan jag låta bli något så gott!


Kommentarer
Postat av: Agge

Vad roligt för er med ett radhus...perfekt med en liten gräsplätt åt barnen.....kramar

2010-11-18 @ 13:50:01
Postat av: Anneli

Härligt, fasen va underbart för er. gud va roligt....

2010-11-18 @ 14:33:12
Postat av: Sandra

Åhh vad roligt för er :D hoppas ni kommer trivas :D

2010-11-18 @ 14:54:52
URL: http://garga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0