Paradise hotel.




Det är säkert många som kommer att skriva om samma sak som jag tänker göra nu, men jag kan inte låta bli...

Jag kikade nyss på kvällens program av paradise, och jag har nog aldrig blivit mer chockad över hur blåsta vissa av människorna därinne verkligen kan vara.
 I kvällens program spelade de sanning eller konsekvens, och Lin utmanades av Melissa. Johannes skulle under 30 sekunder suga på Lins bröstvårta, vilket Lin protesterade mot. Lin sa klart och tydligt att hon kände sej otroligt obekväm med att göra uppgiften i fråga, men gjorde det till slut iaf pga att Melissa inte kunde acceptera hennes känslor.
 När 12 sekunder gått gav Lin upp, vilket upprörde Melissa otroligt mycket. Melissa blev helt galen och slängde ur sej det ena efter det andra till Lin som såg ut att må riktigt dåligt...

Hur kan man som människa, utan att känna sej som en totalt känslokall häxa, begära av någon att göra en (i det här fallet) sexuell handling de känner sej otroligt obekväm med? Jag förstår inte!

Kommentarer
Postat av: Alveljung

Melissa är ingen människa, hon är ett odjur som fuckar ur så fort hon inte får som hon vill. Det är antagligen därför hon är som hon är.

2010-12-16 @ 07:16:42
URL: http://alveljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0