Pojk eller flicka?



Ni undrar såklart om vi tagit reda på bäbisens kön...
...Och det har vi inte gjort. Joel har vart fast besluten om att vi inte ska ta reda på kön från första början. Han säger att; det är ju det som är hela grejen med förlossning, annars tar man ju död på spänningen.
För mej har det kvittat, det spelar ingen roll om jag vet vad det blir, jag blir ju lika glad vad det än är! Men samtidigt så är jag en sjukt nyfiken människa och klarar inte riktigt av det där med överaskningar. Dessutom så hoppas jag ju på att det blir en flicka nu, även om jag är 99% säker på att det blir en till grabb. Men det skulle vara kul med en av varje, även om jag som sagt blir lika glad vad det än visar sej vara...

Namnförslag är dessutom mer än välkomna! Vi är så kräsna och har nog lite olika smak på namn, så lite hjälp på traven skulle sitta kanon fint...

Kommentarer
Postat av: Sara

ja jag känner mig oxå som en pojkmamma :P men jag hoppas få en tjej nån gång, en liten princessa :) men man blir ju såklart glad oavsett som du säger!



de första namn jag kom på o jag tänkte på bokstaven L för att leon heter med de så kom Lina upp, :P

2010-11-04 @ 22:24:56
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

ja jag känner mig oxå som en pojkmamma :P men jag hoppas få en tjej nån gång, en liten princessa :) men man blir ju såklart glad oavsett som du säger!



de första namn jag kom på o jag tänkte på bokstaven L för att leon heter med de så kom Lina upp, :P

2010-11-04 @ 22:25:16
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken härlig bild du hittat :)

jag tycker ni gör rätt som inte tar reda på vad det är, det ska vara en överraskning. Jag ångrar att jag tog reda på tjejerna, men men man fick ju panik när det var två :) kram

2010-11-04 @ 23:25:28
URL: http://lalleli.blogg.se/
Postat av: Jane

Ja dør va spænnande det ær =) Lika mycket varenda gång!!! Tur att min familj skaffar barn så man får leva lite på er spænning nær ja inte gør slag i saken sjælv ;) Hehe! Å va jag vill vara hemma nær bebisen kommer buhu! Puss o kram søtnøt

2010-11-05 @ 08:34:55
Postat av: Ewa

tror på flicka :)

2010-11-05 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0