Provsvar.

Jag känner mej sjukt lättad nu!
Leon var på uppföljning hos läkaren igår, och där fick han lämna nya blodprover mm... Läkaren skulle ringa innan veckans slut och meddela provsvar och hur röngen sett ut. Läkaren har redan ringt, för kankse en timme sen (?), och alla prover hade kanon värden och blodkropparna har återgått till det normala igen. Även röntgen såg bra ut så nu är det bestämt att vi ska löta knölen vara och bara vänta ut den...
 Jag är grymt lättad! Tänk så lycklig man kan bli över ett telefonsamtal.

Även fast jag redan vetat att jag kunnat utesluta allvarligare sjukdomar så har man ju gått med en viss oro hela tiden ändå, och man har ju ändå velat att han ska få vara helt frisk och kry, så det här kom som världens bästa nyheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0