Störande grannar...

Jag är inte den som i första taget klagar på mina grannar.
Men idag blev jag så otroligt irriterad när våra nyinflyttade grannar står precis utanför Leons sovrumsfönster och skriker och gormar. Jag går ut för att be honom var alite tystare då jag möts av en otroligt otrevlig kille och hans mamma. Till att börja med såh killen (enligt mej) ut att vara hög på något, och dessutom börjar han kaxa upp sej och säga till mej att jag har "fittig attityd", och att det är ett fritt land och att dom får göra vad fan dom vill... Sen rör han sej hotfullt och säger det ena och det andra otrevla sakerna till mej innan hans mamma tar tag i honom och säger åt honom att lugna ner sej.

Det hela slutar med att jag är tvungen att hota med att ringa polisen om dom inte skärper till sej, och sen går jag in och låser dörren om mej.
 Vi får hoppas på att det här bara var en tillfällighet och att jag slipper mer bråk och tjaffs den tiden vi bor kvar här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0