Torsdags mys...



Idag har vart en underbar dag!
Jag började med att lämna världens gladaste Leon på dagis, sen gick jag till sjukgymnasten och blev ompysslad där innan jag gick hem och inväntade vovve.
När han kom så låg jag på golvet med honom och bara njöt av hans sällskap, tills bror kom och lunchade med mej.
Sen vaknade Joel och gjorde mej och Trouble sällskap, vilket super mysigt! Efter att han åkt drog vi vidare till dagis för att hämta liten som även då var på kanon humör. Efter det rullade vi vidare till affärn för att handla lite...

Julpyntning och god mat.
Jag älskar ju att fixa och dona här hemma, och inte minst när man köpt nya saker, vilket vi gjorde idag. Så jag har bytt gardiner och satt upp julstjärnor, och det blev genast mycket mysigare här hemma! (Jag ska iof byta gardinerna i vardagsrummet, och köpa juligare sängkläder både till oss och till Leon).
 Sen åt vi tacos, vilket var hur gott som helst! Vi lyxade även till det med ett glas cola light. Med andra ord så har det här vart en underbar dag, och än så länge är den inte slut...

Hoppas att er dag har vart lika bra som min!


Kommentarer
Postat av: CRAZYANGEL [mamma till Milton&Viggo]

Ja visst äre så.. Skönt att det går bra för dej iaf :) efter regn kommer solsken ;)

2010-11-25 @ 19:16:33
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0