Tusan!

Tackade ja till ett radhus på direkten idag...
Överlycklig tog jag mitt kontrakt och traskade upp till gavlis för att försäkra mej om att jag verkligen fått radhuset och därmed säga upp lägenheten i tid för att slippa dubbla hyror. Väl framme visade det sej att det är något bugg i systemet, även fast vi var först att tacka ja, och dessutom dom enda än så länge, så står vi 3a i kön!?
 Jag kunde alltså inte säga upp lägenheten nu och den personen som skulle ha svarat på mina frågor var ledig idag, så jag måste vänta tills på måndag med att få svar på hur det blir. Jag kommer att vägra betala dubbla hyror om jag kommer att bli skyldig till det nu, jag var ute i tid, och det är inte mitt fel att det var fel på systemet!

Nu ska jag iaf fräscha till mej, kasta i mej lite frukt och sen bege mej till vretas för att kika på radhuset. Håll tummarna för att vi får det nu!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Håller tummarna :)

2010-11-05 @ 12:56:12
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

håller tummarna, vart är det, här på vretas?

2010-11-05 @ 13:44:09
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0