Underbara dag!

Jag har haft en helt fantastisk dag!
Det har vart så underbart att ha fått haft Trouble här hela dagen. Dessutom har det gått kanon bra med Leon, dom har pussats en massa och delat på mackor och lite annat. ;D 
Allt har vart precis som förut, och nu känns det som om hgan är redo för att flytta in på heltid när som helst!
 Trouble kommer tillbaka redan imorgon, och då ska jag försöka ta mej ut i skogen och låta honom springa av sej ordentligt. Idag har det bara blivit promenader i koppel.


 


Kommentarer
Postat av: Sara

ja, max skulle säker tsitta snällt med en degklump o försöka.. men man vet aldrig förrens man provat :) jag får se till att baka medans sambon är hemma så får han vara den som roar när max tröttnat :) knäck o sånt vill jag oxå göra men då måste man va snabb så de blir nog när han sover :D



va mysigt att de funkar bra mellan dom två och att du ÄNTLIGEN fått tillbaka din hund! jag känner ju varken dig eller nån annan men jag förstår att det har varit mycket jobbigt men nu hoppas jag att allt ordnar sig med hund, radhus, ny bebis osv :) all lycka!

2010-11-29 @ 22:59:20
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

skönt att höra! jag fortsätter läsa här hur allt går! kramkram!

2010-11-29 @ 23:02:52
URL: http://blondstar.blogg.se/
Postat av: Sara

ok, va roligt o höra! de gör inget, men de är alltid roligt o få kommentarer :)

2010-11-29 @ 23:04:59
URL: http://blondstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0