Underbara vinter!

Att gå till dagis i det här vädret var nog dagens höjdpunkt!
Det var en behaglig kyla (trotts att det var 8 minus), blåste lagomt mycket och snön som fall var  gjorda av STORA mjuka snöflingor. Jag hade gärna stannat kvar ute om jag haft sällskap...
 När jag väl kom till dagis så ville fröknarna stanna inne idag, så jag drog, lite besviket, av Leon alla kläder och skickade in honom. Preis när jag ska gå så möts jag av en annan fröken som så gärna vill ut i snön och leka med barnen, så jag blev lycklig igen, och kunde gå därifrån i vetskap om att min son får vara ute och leka i den underbara vintern!

Fortsatt projekt...
Idag ska jag försöka hitta sällskap till att fortsätta mitt projekt; Jul. Jag vill åka till 3 olika affärer och kika på julpynt och julgardiner, men vet inte om jag orkar gå till alla, det blir trotts allt tungt att gå i snön.
 Vi får väl se om jag lyckas ragga upp Lina (som jag hoppas på att få med mej), eller om min sjuka mamma känner för att ta sej ut en liten stund... Eller om jag får gå ensam helt enkelt! ;D



Kommentarer
Postat av: madde

jag tycker det är skit dåligt att dom inte är ute...för var dom ju ute varje dag men nu verkar dom ju knappt vara ute alls! och Nova har inte varit så mkt sjuk som hon varit nu i höst.och det tror jag beror på att dom inte är ute lika mkt.

2010-11-26 @ 09:51:43
URL: http://maddewadelius.blogg.se/
Postat av: Mikki och Milo

Avgör det om fröknarna vill eller inte ? Isf är det ett värdelöst dagis.. Barnen ska väl få bestämmma

2010-11-26 @ 13:28:18
URL: http://mikkki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0