Uppsägning.



Efter att ha lämnat killen min på dagis
traskade jag upp till gavlis för att säga upp min lägenhet. Jag kom inklampandes med världens största leende på läpparna, och sa lättat att nu ska jag säga upp min lägenhet! De kikade på mej och flinade, sen sa dom att dom redan hade hört att vi fått radhuset. Min bror har praktik där och hade redan hunnit skvallra...
Men lika lycklig var jag för det! Nu flyttar vi senast 1 februari, och dessutom får vi md både tvättmaskin och diskmaskin, så nu slipper jag stå med disk hela dagarna, och kan tvätta när jag behöver. Det ska bli så skönt!

Nu har jag som sagt en del saker att göra.
 Jag ska börja med att damma och dammsuga, sen torka golv och städa badrummet innan det är dags för lite lunch. Jag tror nästan inte att jag hinner med någe bullbak idag, men vi får se! ;D
Efter att ha hämtat Leon på dagis så ska jag bara hem och pack en väska till honom, för sen kommer mormor och hämtar honom. Han ska sova där inatt, och jag och Joel ska ju ut och äta och ha lite egen tid. :)
Jag längtar efter sovmorgonen!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas ni får en trevlig kväll, och en lång härlig sov morgon. Kram

2010-11-19 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0