Besviken

Jag är besviken på läkaren.
Jag blev lovad att läkaren skulkle ringa mej så fort hon fått provsvaren, vilket hon fick idag, men jag har ändå inte hört något ifrån henne... Imorgon är det jag som ringer igen, och SKA prata med läkaren...

BTW är Leons vinteroverall inhandlad nu, hans farfar betalade. Det blev en "LINDBERG GRENOBLE", en svart grön. Jag hittade ingen bra bild på overallen, bilderna på internet var inte så snygga...
 Nu fattas bara nya vinterskor, vantar och underställ i bumull.
Hur klär ni barnen på vintern?

Kommentarer
Postat av: ewa

underställ ska inte vara i bumull :) bomull kyler samma för oss vuxna när vi åker skoter de ska vara konstfiber som polyester närmast kroppen sen gärna bumull eller helst flees på de

2010-10-21 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0