En evig längtan...



Jag saknar min hund så otroligt mycket!
Jag vill bara få tillbaka honom nu på en gång! Tänk er att få honom här i soffan nu, ett underbart sällskap som dessutom värmer. Eller tänk att bara få gå ut på våra promenader, eller åka ut i skogen och röja som alldrig förr. Listan kan göras lång...

Varje dag går Leon runt med ett kort på Trouble och pekar och funderar på vart han är. Han kommer ju ihåg honom, men nu får han nöja sej med att kika på alla kort från Troubles alla år, för någon har ju tagit honom ifrån oss!

I veckan ska jag prta med juristen igen, och jag hoppas att han har hittat någon lösning på det här, för pengar har jag inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ska ett barn som inte ens fyllt 1år minnas en hund 1år senare?

2010-10-01 @ 21:38:26
Postat av: anna

sluta hacka, som att hon skulle ljuga ihop det? klart som fan man minns ett djur, kommer du ihåg vad du kom ihåg och inte när du var 1 år eller? nä visste väll det. Hoppas du får tillbaka honom iallafall :) tycker de är sjukt att du inte fått de än..

2010-10-01 @ 21:56:32
Postat av: lina

han e så fin=)

klart han vet vem han är han växte upp med han och emelie har klar nämnt han för leon.

hoppas hoppas jag håller alla fingrar jag kan för att han ska få komma hem. rätt ska fan va rätt får inte gå till så här. många kramar till er=)

2010-10-01 @ 22:26:27
Postat av: Frida&William

Hoppas verkligen att du får tillbaka honom!

2010-10-04 @ 19:09:56
URL: http://fecn.blogg.se/
Postat av: johanna

Håller tummarna!

2010-10-05 @ 23:10:49
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0