Ett år...




Till helgen firar jag och Joel 1 år tillsammans...

 

 När jag fyllde år fick jag ett presentkort på ett super mysigt spa här i närheten av min "andra familj" ♥. Och nu till helgen hade jag och Joel tänkt avnjuta några timmar avkoppling på just det spaát innan vi till kvällningen går ut och äter på någon mysig resturang. Alltså har jag ett perfekt tillfälle att utnyttja mitt presentkort!

 Egentligen har vi ingen större koll på precis när vi blev tillsammans, men vi började träffas så en vecka efter att jag fyllde år, och därför räknar vi därifrån.
Hur som helstså ser jag väldigt mycket fram emot den här helgen och längtar som aldrig förr. Det ska bli så underbart att få umgås bara vi, och dessutom göra något vi aldrig gjort tillsammans. ♥

Firar ni årsdagar, hur isåfall?

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-12 @ 14:34:39
Postat av: johanna

Vad lyxigt, det låter supermysigt =)

2010-10-16 @ 23:22:32
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0