Foglossning.



Nu börjar det hända grejer!
Precis som när jag väntade Leon så tycker jag att jag hithills haft en LÄTT graviditet. Jag har inte mått illa och spytt som de flesta andra gör, och jag har inte överdrivet ont mm. Jag mår med andra ord bra i min graviditet, men har mått dåligt pga av andra orsaker som inte hör ihop med bäbisen.

Trotts att jag mår BRA så har jag redan fått problem med ryggen och ganska mycket sammandragningar (lika tidigt som med Leon). Nu har jag dessutom börjat känna av foglossning också, men det är ju sånt som hör till. Även om jag besväras av det, så är det ju sånt som hör till...
 
Därimot har jag gått ner 3-4 kilo de senaste 2 veckorna, och det kan oroa mej lite, jag borde ju gå upp!
Någon som vet vad det kan bero på?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag gick upp ganska fort i början när jag väntade millie och sen började jag gå ner lite efter ett tag och stannade i vikt i flera månader, de var ingen fara för mig men prata med din barnmorska, dom brukar ju veta bäst:)

2010-10-31 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0